Shenna.reismee.nl

Canchancharra

Vanochtend stond er een heerlijk ontbijtje op ons te wachten! Vers sapje, fruit, koffie, cakejes, brood en ei. Top dus.
Na het ontbijt zijn we Jasmine en Christine op gaan halen en zijn we richting Topes de Collantes gereden, een natuurpark met watervallen en verschillende hike trails. We hebben 1.5 uur naar Caburni ge-hiked en moesten het laatste uurtje alleen maar dalen over gladde stenen. We waren dan ook flink uitgeput toen we er aan kwamen maar de waterval liet ons dat alweer snel vergeten! Het water was lekker koel dus hebben een verfrissende duik genomen zodat we weer vol goede moed aan de terug weg konden beginnen.
We waren al een half uur onderweg toen het ineens begon te onweren en het vervolgens begon te stortregenen. We moesten een stukje omhoog maar omdat het kleigrond was, werd het mega glad! Probeer dan maar eens omhoog te komen zonder uit te glijden...

Nadat we ons hadden opgefrist bij de Casa, zijn we op aanraden van Geoly naar Trinidad gegaan om bij la botija te eten. Een van de beste restaurants in Cuba (volgens veel reisblogs)! Na 3 rondjes te hebben gelopen en het eindelijk gevonden te hebben, bleek het restaurant de hele maand oktober gesloten te zijn..
Dus konden we opzoek naar een ander restaurant. Wij allebei natuurlijk chaggie van de honger... maar hebben wel bijna heel trinidad gezien ;) of nja, 3 X dezelfde straat doorgelopen.. achja, het waren mooie gebouwen.
Uiteindelijk zijn we bij los conspirados gaan eten. Niet heel bijzonder, maar wel erg gezellig zitten in de tuin met lampjes en bomen over je heen.

S avonds weer ge date met de Duitse chicks. Zouden eigenlijk naar rancon de la salsa gaan, maar zijn bij een tentje er naast gaan zitten. Uiteindelijk zijn we verkast naar een cheapass tentje op de hoek, want hier waren de cocktails maar 1 cuc. Dus voor de prijs van 1 drankje konden we er nu 3 drinken! Dikke prima dus.
Geen mojitos meer voor mij trouwens, Canchanchara is het nu. Heerlijk drankje met honing en rum. Echt een goeie!