Shenna.reismee.nl

Viva varadero

Na 2 nachten op een all in resort met slecht eten, een kamer die blank stond vanwege een lekkende airco en met een stinkende beschimmelde badkamer, hebben we uitgecheckt en zijn we naar een Casa gegaan. Wel nog in Varadero maar dan aan de andere kant van de stad.

We sliepen bij Villa Sunset; wat een fijn huis! We waren wederom de enige gasten dus hadden het hele rijk voor ons alleen.
We hebben 2 heerlijke dagen strand gehad! De eerste avond zijn we luxe gaan eten bij Varadero 60 - echt een aanrader! - en daarna nog naar een onwijs goede cover band geluisterd bij The Beatles bar.

Gister kwam het er met bakken uit. Het heeft vanaf 17.00 de hele avond geregend. Toen het even wat minder leek te worden, zijn we richting een restaurant gaan lopen maar hadden beter onze zwemkleren kunnen aanhouden; de hele straat stond blank. Na wat regendansjes en een goedkope hamburger zijn we weer terug naar de Casa gelopen.

We hebben verder niet heel veel van de orkaan mee gekregen trouwens. Wel wat slechter weer, maar in principe is dat altijd in het regenseizoen - vandaar ook die naam waarschijnlijk ;)
Alleen iets meer wind en bewolking, wat eigenlijk ook wel heel fijn was. Maar goed; we leven dus nog en verkeren in goede staat; rond en gezond!