Shenna.reismee.nl

First day Trinidad!

Om 6 uur vanochtend liepen we weg bij onze Casa, want de bus naar Trinidad zou om 6.45 vertrekken! Nadat het 7 uur was geweest en de bus er nog steeds niet was, bleek dat er iets was met de batterij en de bus kon dus niet vertrekken. Fijn dit... Om 9 uur was er eindelijk een andere bus gekomen en onze 8.5 uur durende rit kon beginnen.

Om 18.00 kwamen we aan en de taxi stond al op ons te wachten. We reden door de kleine gekleurde straatjes in Trinidad en ineens waren we het centrum uit.. en toen reden we nog verder en verder.. shit, onze Casa zit ergens achteraf.. we baalde flink maar dat verdween al snel; want wauw dit is een leuk huis! We hebben de hele verdieping, dus een heel appartement voor onszelf en de eigenaar is echt super gastvrij! We hebben de hele tijd zitten kletsen want hij wilde ons eerst leren kennen en hebben natuurlijk weer veel tips mogen ontvangen.

'S avonds zijn we naar Casa de la Musica gegaan. Omdat we iets buiten Trinidad zelf zitten moeten we met de taxi op en neer, maar dit is maar 5 cuc per ritje dus prima te doen aangezien we maar 10 cuc per nacht betalen..
Bij casa de la musica wordt er volop gedanst en onder het genot van een Mojito (niet voor mij dit keer) hebben we samen met Christine en Jasmine (2 Duitse reisgenoten) heerlijk genoten van een rustig avondje.

karin

dag lieve schatten, het wordt nu toch wel tijd dat jullie naar huis komen... haha grapje!!
Trinidad is leuk hé. Hoelang willen jullie in varadero zijn? de laatste week.? Dat is wel lekker om uit te rusten maar niet het echte Cuba. Ga zoveel mogelijk zien . dikke xxxxxxx van je moeder.

Tom

Klinkt allemaal lekker. Op t wachten van de bus na haha. Geniet er maar lekker van vriendjes

Jacqueline

Wat leuk, Shen, jouw verslagen!! Geniet met zijn tweetjes en iedereen die je leert kennen! ??

cher

Heerlijk dat jullie dit kunnen doen! geniet er samen van dikke kus en knuf ?

Shen&Bram

Wat een lieve en leuke reacties!! Dankjewel, we gaan nog even verder genieten xxx

Lynn

Super leuk om te lezen allemaal:)! Geniet geniet geniet! En kom maar op met die foto’s!