Shenna.reismee.nl

Weekend avonturen

Oeps! Ik loop alweer wat daagjes achter.... ik heb een heel leuk weekend gehad! Vrijdag heerlijk dagje school gehad, met weer een voetbalwedstrijd en daarna naar Lakeside gegaan met z'n allen. Ff snel opgefrist in het hotel en daarna naar Cinema Garden gegaan; een openlucht bioscoop op een berg, echt mega leuk!
Zaterdag hebben we niet veel bijzonders gedaan; lekker gechillt, bij een cafeetje gezeten en lekker gegeten. Ik ben trouwens wel wakker geworden van de meest leipe onweer ooit. Wow wat een herrie. Hij sloeg voor mijn gevoel wel 6x in in het huis naast ons.
Zondag was dan wel weer een groot avontuur.... we zijn met een bootje gaat roeien naar de andere kant van het meer; pff dat roeien is toch wel wat zwaarder dan verwacht. (Finally it make sense waarom je het ook in de sportschool kunt doen). Eindelijk aan de overkant aangekomen, gingen we de berg op wandelen. Er was verteld dat je met 25 minuten wel zeker de top kon halen. Wij met z'n allen, vol goede moed, op onze teenslippertjes omhoog.. EEN UUR hebben we er uiteindelijk over gedaan, EEN UUR. jeeeeeezus wat een klim was dat, tong op de grond, bijna aangevallen door een bloedzuiger (hij zat op m'n slipper en gelukkig niet op m'n voet) en zeiknat van het zweet kwamen we dan boven. Maar het was het wel waard hoor, wat een uitzicht.. wauw! Maar goed, nu moet je ook weer naar beneden... al is een berg af minder zwaar dan een berg oplopen, maar we waren ook even vergeten dat er nog 2 roeiboten op ons lagen te wachten.... ik heb m'n workout wel weer gehad voor de week.

zondag avond in mn eentje de taxi terug gepakt na even wat gegeten te hebben samen met Nienke. Toen die de andere kant op reed scheet ik 'm natuurlijk al 7 kleuren, het was pikdonker en ik wist de weg niet meer.. voor mijn gevoel reden we steeds verder de stad uit en de meest bizarre rampscenarios volgden in m'n hoofd, maar uiteindelijk had hij gewoon een kortere route genomen. Bange poeperd ben ik soms toch ook hé...

Reacties

Reacties

Annemarie

Haha Shen, wat zal jij met een afgetraind lichaam thuiskomen. V.w.b. die taxi, logisch dat je wat angstig bent, je hoort vaak vreemde dingen. Pas a.u.b. goed op jezelf. Veel plezier! xxx

Karin van Den wollenberg

X lieve schat, ik zou niet meer alleen met de taxi gaan. Het is goed gegaan, maar je bent in een vreemd land. Xxx

willem

wat een avontuur, maar je moeder heeft gelijk ,dus niet meer alleen met de taxi.
je hebt echt een schrijf talent geweldig. {natuurlijk van je vader} love you xxx

Louis

Hoi shenna t lijkt er op dat je het ontzettend naar je zin hebt daar, de manier waarop je jou verslag doet,doet dat vermoeden. Meisie geniet er van en nog even geduld en je kunt jou kennis van het land en cultuur delen met Bram want het duurt niet zo lang meer dat ook hij daar aankomt.
Heel veel groetjes en een dikke knuffel van Coleta Anne en mij zelf natuurlijk. We blijven op de hoogte. Doeiiii

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!