Shenna.reismee.nl

En dat was weekje 2...

Namaste!

Alweer een paar daagjes overgeslagen... De week verliep wel prima maar ben niet echt enthousiast over het project helaas. De kinderen zijn leuk, de mensen zijn lief maar om aan je lot over gelaten te worden voor een klas van 6 jarigen die niet snappen wat 'please be quit, sit Down, hou asjeblieft je smoel en blijf met je tengels van me af' betekent, is soms gewoon vermoeiend. (Meestal zijn ze heel lief hoor maar ik kan soms niet eens een stap zetten omdat ze van alle kanten aan je zitten te trekken).
Gelukkig kwam Lynn donderdagavond aan in Pokhara en ging ze vrijdag gezellig een dagje mee naar school. (Vriendin uit Nijmegen waar ik mee ben op gegroeid die 5 maanden aan het reizen is door Azië en die ook heel toevallig dezelfde tijd in Nepal is). Er was een trainingday waardoor veel docenten afwezig waren. Mooi, dacht de school, dan kunnen die twee vrijwilligers wel weer voor een paar klassen staan en zichzelf de naad uit zweten aangezien er geen stroom was en dus ook geen ventilator was. We hebben letterlijk alles uit de kast getrokken en onze dansmoves in de strijd gegooid, en in tegenstelling tot in Nederland wierp dat hier in Nepal wel z'n vruchten af. De kinderen waren leuk en deden gezellig mee.

Daarna zijn we nog even terug naar het gastgezin gegaan en hebben we gezellig nog wat gedronken en gegeten. Ze vinden het zo ontzettend leuk als ik mensen mee breng, en zeggen dan ook echt hoe vereerd ze zich voelen dat wij er zijn. Iets wat m'n ouders dus nooit zeggen als ik thuis de kast kom leeg eten..
Daarna hebben we de bus gepakt naar Lakeside omdat ik wilde besparen op een taxi. WORST IDEA EVER. Ze duwen de bus letterlijk vol tot de laatste er half uit hangt. Maar goed, wel weer 95 cent bespaard.. ik had het trouwens ook niet willen missen hoor, dat knusse zweertjes met die heerlijke lijfluchtjes. (Nee serieus, het was best leuk).
Toen we aankwamen in Lakeside zijn we naar het hotel Cherry Garden gelopen. We hadden het van te voren opgezocht op internet en hadden gezien dat een luxe kamer, inclusied warme douche en ontbijt maar 10 Euro kostte. Helaas was de man van het hotel het daar iets minder mee eens en beweerde dan ook dat de site niet klopte. Toen we wilde weglopen bedacht hij zich natuurlijk en heeft ons netjes naar een kamer gebracht. Jeeeee wat was dit een heerlijke kamer! We hadden zelfs warm water, wat ondanks het weer toch echt wel lekker is na 2 weken iedere dag een ijskoude douche. We hebben ons opgefrist en zijn daarna een hapje gaan eten bij OR2K. Again.
Daarna even een drankje gedaan bij de busy bee waar we een leuke groep zijn tegengekomen waarmee we daarna zijn gaan stappen. We kwamen ineens uit in club Ozoo waar het wemelde van de locals. Het lijkt wel alsof ze ineens allemaal uit hun hutjes waren gekropen en zich daar hadden verzameld. Wat dus ook eigenlijk dus ook gewoon zo was.

Vanmorgen heerlijk wakker geworden en lekker uitgeslapen. Ik had eigenlijk een cultuurtour om 8 uur maar was helaas door de wekker geslapen. Uiteindelijk ook niet zo erg.
Vandaag lekker chill dagje gehad en dus precies niks gedaan. Ik denk dat ik dat gewoon nodig had om mezelf mentaal voor te bereiden op het paragliden van morgen!
Oké nu ik dit zo typ klinkt het toch ineens best wel spannend.... het lijkt me dus verstandig dat ik nu snel ga slapen voordat ik me nog bedenk.. trusten!

Reacties

Reacties

cher

schatje geniet van alles wat je doet en tegen komt xx????????

Tanja

Oh gaaf Shenna paragliden. Ik ben helemaal jaloers, staat ook echt nog op mijn lijstje. Maak er een mooie vlucht van!

Annemarie

Hoeveel kun je meemaken in korte tijd Shen, leuk dat Lynn kwam, even een dierbaar iemand om je heen en dingen samen delen.
Veel plezier met paragliden, geniet ervan! X

Sharon

Oehh veel plezier met paragliden morgen???? Ben zo benieuwd wat je ervan vindt ? genieten genieten genieten!!!

Sharon

De vraagtekens moeten uiteraard uitroeptekens zijn????

Michelle

Shenn! Wat schrijf je tof! Geniet schatie!!! Xxxx

Shen

Wauw wat een lieve berichtjes!! Wat leuk dat jullie allemaal mee lezen! Dikke knuffel xxxx

Kely

Shensel,

Hahaha wat een ellende al die hangende kinderen, ik zie je hoofd en gedachtes al voor me haha. Ergens richting "I don't hoef it anymore" ????????
Mopje lekker genieten en veel plezier met paragliden. (Don't die on us)

Esther van Dam

Lieve Shenna,
Heerlijk om te lezen , geniet van alles!
Nepal staat ook nog op mijn bucket-list ! Enjoy x

Jacqueline

Hoi schat, heb even snel bijgelezen, wat een mooie verhalen al, na niet zo'n hele lange tijd! Wat je dan toch mee maakt, hè, in zo'n totaal ander land.
Lief dat je voor Lynn zorgt! Dikke kus!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!