Shenna.reismee.nl

Zoveel mooie en bijzondere mensen!

wauw wat was het paragliden tof! Vast niet zo spannend als skydiven of zo maar wel heel mooi uitzicht over lakeside en het was een heel relaxede vlucht, heel wat anders dan de weg er naar toe.... (3 schietgebedjes gedaan omdat we zaten te stuiteren in het busje, de weg mega glad en hobbelig was en dus het scenario voor ons zagen dat we in het ravijn zouden belanden). Line ging ook met ons mee, een vrouw uit Canada van begin dertig die al in 110 landen i's geweest! Ze was ontzettend lief en inspirerend, zo'n bijzondere vrouw! Ze vertelde dat je nooit moet stoppen met reizen en vooral geen avonturen uit de weg moet gaan. Ze werkte momenteel in Dubai maar heeft op allerlei plekken gewerkt en cursussen gedaan om haar wereldbeeld te vergroten. Ze was zo lief en zo ontzettend grappig, echt een bijzonder mens.
Lynn voelde zich helaas super beroerd en is dan ook meteen het bed in gedoken toen we terug aan kwamen in het hotel. Ik ben even alleen op pad gegaan en toen ik daarna aankwam bij het hotel weer nieuwe mensen leren kennen. Tim was er ook weer, een van de mensen die mee was stappen zaterdag. Hij slaapt in hetzelfde hotel en is zelfs manager geworden omdat de baas een weekje op vakantie ging... hoe grappig, dat kan dus gewoon allemaal hier.
's avonds ben ik weer naar Cinema Garden geweest, die outside bios op de heuvel. Ik zou eigenlijk met de groep vrijwilligers gaan maar zij waren al eerder naar binnen gegaan. Dus toen ik binnen kwam zag ik wat bekenden uit het hotel en ben gezellig bij hun gaan zitten. We hebben na afloop een drankje gedaan en Diana bleek in hetzelfde hotel te zitten, dus besloten we met z'n 3en op de scooter van Tim te gaan. Helaas was dit van korte duur want de politie vond dit niet zo'n goed plan. Heel vreemd trouwens want ze zitten hier serieus met 3 kleine kinderen achter op de motor van hun vader. En soms zit er zelfs nog een kleine voorop. Maar goed, ben netjes afgestapt en het laatste stukje gelopen.
Bij het hotel aangekomen zat er een groep mensen te chillen in de tuin, wat een gezelligheid! Een meisje uit USA die heel lang in Thailand had gewoont en veel heeft gereisd, een jongen uit Florida die voor het eerst op reis was en ontzettend positief in het leven staat en de ziel van een oude hippie had, een jongen uit Duitsland die dezelfde reis gaat maken als ik en veel tips had, en nog veel meer andere bijzonder lieve mensen. Zoveel mooie en interessante verhalen gehoord, bijzondere gesprekken gevoerd en ontzettend veel lol gehad. Wat is het toch fijn om zulke mensen te ontmoeten, allemaal zo verschillend maar toch ook zo gelijk door hetzelfde avontuur dat je aangaat. Dan krijg je echt ineens dat backpackers gevoel wat je allemaal ineens heel dicht bij elkaar brengt. Ik hou er zo van <3

Tommmyyyyy

Ja en nu is t weer tijd om thuis te komen en met ons gezellig te doen he !!!

Nee mop geniet er van en straks is brammie er ook.

Leuk om te lezen dat je het naar je zin heb! Geniet er van mop en tot snel