Shenna.reismee.nl

Bezoek aan de dorpjes

In plaats van naar mijn gastgezin te gaan, ben ik deze week bij de rest op bezoek geweest. Ik wilde kijken hoe het gastgezin van de andere vrijwilligers was en was ook vooral benieuwd naar het primitievere leven in Nepal. Woensdag eerst naar Adhikaridanda gegaan. Nadat je bij de hoofdweg de bus uitstapt moet je nog 30 minuten naar beneden lopen. Dit was echt een leuke tocht. Door een paar beekjes heen, langs de rijstvelden en met een ontzettend mooi uitzicht. Bij het dorp aangekomen zijn we naar ons huis gelopen and again: what a wonderfull view!!! Je kijkt door de wolkenvelden heen naar een ontzettend groene overkant, waar een andere heuvel te zien is. Wauw; ik bevind me letterlijk in de wolken.

De volgende dag zijn we naar een ander dorpje gelopen; dit keer was het geen afdaling van een half uur maar een klim; we moesten weer dezelfde route terug naar de hoofdweg. De dikke wolkenvelden zorgden voor regen wat eigenlijk ook wel weer fijn was zodat het wat koeler werd. Helaas zijn natte voeten iets minder prettig maar goed, dat overleven we ook wel weer.

Vrijdagavond was alvast ons afscheidsfeestje... het is echt bizar hoe snel de tijd gaat. Over een weekje is Bram er al!! Kijk er zo uit om hem weer te zien maar tegelijkertijd betekend dat ook dat er dan al 1/3 van m'n reis op zit..
Achja laat ik het positief bekijken; we gaan nog heel veel andere mooie dingen tegemoet samen!
Gister zijn we gaan mountainbiken,en het was zo tof!! We zouden eigenlijk om 8 uur gaan maar het was echt drama met het weer dus leek het ons verstandig om het even af te wachten. We zijn om 1 uur terug gegaan en nog steeds erg bewolkt waardoor we hadden besloten om de route om het meer te nemen in plaats van de berg op en af te fietsen. Wauw. Serieus wat een geweldige tocht was het! Het weer klaarde op en het uitzicht was fantastisch. De gidsen waren leuk en de route was ook echt vet. Lekker door riviertjes gefietst en flink wat stukken omhoog geklommen zodat we er daarna met volle vaart vanaf konden. Het was wel echt mega zwaar en heet bleek dan ook een tocht van 26 km te zijn geweest. Aan het eind zijn we gestopt bij een tent aan het water en zijn we gewoon het meer in gesprongen, lekker verkoelend in onze kleren!
Daarna zijn we ergens iets gaan eten en nog gezellig een drankje gaan doen bij the Busy Bee, daar kwam ik de oude groep uit het andere hotel tegen dus heb nog even gezellig met hun een drankje gedaan en alvast afscheid genomen omdat ik pas volgend weekend weer in Lakeside ben. Ik ben al bezig met afscheid nemen van alle leuke mensen en aan het einde van deze week ook van m'n gastgezin en alle kinderen op school. Het einde van deel 1 komt al echt dichtbij.... x

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!