Shenna.reismee.nl

"Feeling like A pig"

Gister was het paddi planting festival. Oftewel het mud festival, oftewel; lekker in de modder rollen!! Ik ben met een paar mensen van het vorige hostel meegegaan die ik 2 weken geleden heb leren kennen. We pakten de bus vanuit Lakeside en gingen richting Mountain museum. Er waren echt mega veel toeristen en even leek het alsof we in de vierdaagse waren beland. We liepen met z'n allen naar de rijstvelden, kregen bloemenkransen, er werd muziek gemaakt en het leukste; alleen maar vrolijke gezichtjes!
Er was een korte ceremonie en de eerste mensen lagen al in de modderpoel. M'n hart ging steeds sneller kloppen want een van onze grootste kinderdromen zou bijna werkelijkheid gaan worden; 1 dag in de huid van een varkentje kruipen! Voorzichtig liep ik langs de mensenmassa zo de modderpoel in om te wennen aan het drassige gevoel aan m'n voetjes. Helaas waren anderen het niet zo eens met mijn idee van het voorzichtig wennen en voordat ik het wist ging ik de lucht in om vervolgens kopje onder te gaan in de modder; Let the games begin!
Er volgde een moddergevecht en niemand werd gespaard, het was een van de leukste festivals ooooit!
Toen we uitgeput waren wilden we de toeristenbus terug naar Lakeside nemen. We moesten maarliefst 10 hele minuten wachten dus hebben een truck aangehouden en zijn we in de laadbak gesprongen. Wat is liften toch leuk!

Terug in Lakeside had ik er natuurlijk niet aan gedacht om schonen kleren mee te nemen (lagen in het gastgezin) dus heb de hele dag in een te grote oranje zwembroek rondgelopen. *orange suits me the best*
We hebben de hele dag nog gechilld bij het cherrygarden hotel en toen het tijd werd om terug naar m'n hostfamily te gaan heb ik langzaam afscheid genomen van de meest bijzondere mensen die ik heb ontmoet. Lady, Max en Aidan. Gonna miss them guys... x



Reacties

Reacties

Tanja

Je vermaakt je prima zo te lezen. Bram is inmiddels onderweg en wij wensen jullie enorm veel plezier samen de komende weken/maanden.
Zonnige groet Mario en Tanja

Shenna

Ja ik vermaak me iedere dag weer!! Hij is veilig aangekomen in Nepal en morgen zien we elkaar eindelijk weer! Dankjewel voor jullie berichtje, veel liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!